You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

HAKKIMIZDA

PRACTICALL SOLUTIONS
YENİLİKÇİ VE YARATICI ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ VE İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİ

PractiCall Solutions,faaliyet alanında fark yaratmak isteyen kuruluşlara, katma değerli çağrımerkezi hizmetini oluşturan insan kaynağı, teknoloji, lokasyon, yönetim, danışmanlık, eğitim bileşenlerini, tek veya grup olarak veya %100 dış kaynakkullanımı olacak şekilde birlikte sağlamak üzere kurulmuş bir çağrı merkezihizmet şirketidir. Çağrı merkezi hizmetinin yanısıra profesyonellere, sekreter,toplantı odası ve ofis hizmeti de verilmektedir.

PractiCall Solutions,13 seneden bu yana İsnet adı altında yerli ve yabancı firmalara %100 dış kaynakkullanımlı çağrı merkezi hizmeti vermenin yanısıra farklı sektörlerde faaliyetgösteren 50' den fazla firmanın ip tabanlı çağrı merkezi projesinigerçekleştirmiş ve danışmanlığını yapmıştır.

Practicall Solutions, farklı kültür, büyüklük vestandartlara, farklı ürün ve servislere sahip yerli ve yabancı birçok firmaylagerçekleştirdiği, müşteri memnuniyetinde ve operasyon verimliliğinde farkyarattığı, maliyet merkezlerini kar merkezi haline getirdiği etkin vebaşarılı çağrı merkezi projeleri sayesinde farklı operasyonlara yönelik eldeettiği güçlü deneyim ve bilgi birikimi ile yenilikçi ve yaratıcı çözümleroluşturmaya devam etmektedir.

Sadık ve memnunmüşteri portföyüne sahip olan PractiCall Solutions, hizmet vermekteolduğu kurumsal firmaların yüksek beklentilerini karşılayan müşteri odaklı işmodeliyle müşterilerinin sektöründe farklılık yaratmasına, lider ve öncüolmasına katkı sağlamayı amaçlamaktadır.

 

İNSAN KAYNAĞIMIZ

Çağrı merkezi hizmetkadromuzu oluşturan şirket yöneticileri, insan kaynakları, teknik destek,operasyon müdür ve personeli uzun yıllar iletişim ve çağrı merkezi sektöründeçalışmış, konularında deneyimli ve uzman kişilerdir. Sürekli gelişme ve artanhizmet kalitesi hedeflerimiz nedeniyle operasyonel personelimizi süreklieğitime tabi tutuyor, profesyonel ve kişisel gelişimlerini destekliyoruz.Hizmet kullanıcılarımıza ihtiyaçlarını belirlemek üzere empati ile yaklaşıp,hızlı, teknolojik, kalıcı ve sürekli çözümler üretiyor, bir projeyle ilgili tümürün ve hizmetleri tek muhattap olarak sunuyor ve işletiyoruz.

 

TEKNOLOJİMİZ

Yerli ve yabancısermayeli, büyük veya küçük ölçekli firmalara katma değerli hizmet vermeyihedef edinmiş olmamız nedeniyle dünya standartlarını koruyarak edindiğimizteknolojiyle müşterilerimize kesintisiz, yenilikçi, esnek, güvenli çalışmaortamı sağlamaktayız. Sistem altyapımızda , teknolojisi ve %47'lik dünyapazarpayı ile lider konumda olan kurumsal segment IP tabanlı AVAYA santral ve çağrımerkezi çözümlerini ve switchlerini kullanmaktayız. Sistem altyapımızyedeklilik, güvenlik ve süreklilik esas alınarak tasarlanmış ve kurulmuştur.

 

LOKASYONUMUZ

Çağrı merkezimiz 500 koltuk kapasitesine sahip olabilecek bir lokasyondakonumlandırılmıştır. Çalışma saatlerimiz 7 x 24’tür. Müşteri temsilcisimobilya, telefon ve kulaklıkları çalışan konforunu en üst düzeyde sağlayacak,çalışan memnuniyeti, performans ve verimliliğini arttıracak şekilde tercihedilmiştir.

Lokasyonumuzsüreklilik, performans, verimlilik ve vardiya planı uyumluluğunu en üstseviyede tutmak amacıyla Bostancı E-5 üzerinde, metro dahil birçok ulaşımaraçları durak ve istasyonlarına yakın olacak şekilde tercih edilmiştir.Çağrımerkezlerimizin konumlandığı diğer lokasyonumuz Mecidiyeköy merkezdir.