PractiCall Solutions, çağrı merkezi kapsamındaki ihtiyaçlara yönelik esnek, yenilikçi ve katma değerli çözümler sunmayı amaçlamaktadır. Alışılagelmiş hizmet paketlerinin yanısıra teknolojiyi, yönetimi, insan kaynağını ve/veya gerekli çağrı merkezi ortamını tek başına veya grup olarak müşterilerinin kullanımına sunmaktadır.

Firmaların kendi lokasyonlarında veya ulaşımı kolay Üstbostancı’da yer alan, profesyonel çağrı merkezi sunmak üzere donatılmış 6 katlı PractiCall Solutions binasında projelere dedike alanlarda geniş ve ferah çalışma ortamı içerisinde aşağıdaki hizmetler sunulmaktadır.

Projelerimiz ;

  • Müşteri Hizmetleri
  • Telefonda Pazarlama ve Satış
  • Evlere Servis / Sipariş Hatları
  • Teknik Destek / Servis Yönlendirme
  • Veritabanı Oluşturma / Güncelleme / Profilleme
  • Kampanya Yönetimi
  • Etkinlik Kayıdı ve Satışı / LCV
  • Pazar Araştırmaları ve Müşteri Memnuniyet Anketleri
  • Çağrı Merkezi Seat Kiralama 
  • Çağrı Merkezi Altyapı Kiralama
  • Sekreter/Asistan Hizmeti

Çözüm Paketlerimiz:;

  • %100 dış kaynak Çağrı Merkezi Hizmetleri

    Çağrı merkezinizi sizin için kurup işletiyoruz. Tüm çağrı merkezi bileşenlerini; teknoloji, insan kaynağı, lokasyon, yönetim, eğitim sağlıyor ve belirlediğiniz müşteri memnuniyeti ve servis seviyesinde müşterilerinize en hızlı ve en doğru çağrı merkezi hizmetini sunuyor, farklılaşmış çözümlerimiz ile beklentilerinin üzerinde hizmet deneyimi yaşatıyoruz.

  • Çağrı Merkezi Hotel Hizmetleri (koltuk veya kat kiralama)

    Kendi uzman çağrı merkezi personeliniz ile PractiCall Solutions lokasyonunda konforlu ve ferah çalışma alanında, güçlü, güncel ve yedekli çağrı merkezi altyapısında çalışma ve ana operasyonunuza daha iyi odaklanma imkanı sunuyor, tüm zamanınızı ve enerjinizi çekirdek operasyonunuza harcamanızı sağlıyoruz

  • Çağrı Merkezi Altyapı Kiralama

    Satın alma yerine kiralama seçeneği ile sizin için sürekliliği ve yedekliliği sağlanan zengin fonksiyonlara sahip, dünya lideri çağrı merkezi sistemleri üzerinde çalışma, hızlı, doğru, maliyet avantajlı büyüme ve gelişme imkanı sunuyor, sizi atıl veya yanlış yatırımdan koruyoruz

  • Eğitim Hizmetleri (telesatış, tele pazarlama, zorlu müşteri yönetimi, iletişim becerileri,..)

    Çağrı merkezinizi daha verimli ve etkin kılmanıza, kaliteli hizmet seviyenizi arttırabilmenize yardımcı olacak profesyonel eğitimler ile müşteri temsilcilerinize yetkinlik kazandırıyoruz. İletişim ve operasyonla, ilgili konusunda uzman eğitmenlerimiz ile zorlu müşteri yönetimi, iletişim /ikna becerileri, telefonda satış ve pazarlama gibi birçok konuda eğitim planlıyor ve iletiyoruz

  • İK Hizmetleri

    Çağrı merkezi projeleriniz için uygun becerilere sahip, eğtimli, deneyimli müşteri temsilcisi sağlıyoruz.

  • Danışmanlık Hizmetleri